måndag 11 november 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 45

Vecka 45 var en bra vecka trots att jag inte lyckades läsa riktigt så många böcker jag hade velat läsa. Jag hade förmånen att återigen få läsa väldigt bra böcker och kunde hålla ett bra lagom tempo utan att behöva stressa eller försöka pressa mig. Jag hann också med lite annat under veckan så jag satt inte bara och läste och det är faktiskt väldigt bra, det är nästan lättare att hålla koncentrationen vid läsning när man emellanåt också gör något annat. Recensioner blev det inte heller så jättemånga av, men det gör ingenting, jag är ju nästan helt ikapp nu så då blir jag inte heller stressad av att det ligger en jättehög med orecenserade böcker på skrivbordet. Jag är alltså nöjd med veckan mest just för att jag läste och recenserade utan att behöva stressa. Det är faktiskt det bästa med att ha kommit lite mer i kapp med allt just nu.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 45 var

Jag läste ut 2 böcker

Drakar lyfter i motvind av Frida Moisto
De svarta tornen av Astrid Ahlberg

Jag publicerade 2 recensioner

Och eken står där än - Sofia Lundberg
Den sista änkan - Karin Slaughter

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Skulden av David Baldacci
Kryptosapiens av Kristina Sigunsdotter & Johan Jergner
Det enda du behöver av Sylvia Lidén Nordlund

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar