fredag 14 september 2018

Helgläsning vecka 37

Den här helgen kanske det inte blir så mycket läst som jag hade hoppats och behövt. Det är dubbla födelsedagar den här veckan, brorsan fyllde år igår och maken fyller idag. Alltså ska bror komma över ikväll och så blir det gemensam födelsedagsmiddag för herrarna. Det blir alltså inte mycket läst på fredag kväll. Vi har visserligen ingen annan aktivitet inplanerad för helgen, men det blir nog en del att göra i alla fall. Både brorsan och maken lär ju ändå ta sig tid till att sitta/ligga och läsa och då får ju jag också tillfälle att fortsätta med mina böcker.



Det jag tänkt läsa den här helgen är







Profetens vinter av Håkan Östlundh
Läser jag just nu











Skendöda av Louise Boije af Gennäs










Kodnamn Alice av Kate Quinn

Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar