lördag 1 september 2018

Läsplanering September 2018

Som jag misstänkte så dök det upp en hel del böcker i augusti så planeringen för den månaden höll inte. En del blev t o m kvar till september och det lär ju också komma fler. Men jag kan ju ändå planera lite med det som jag ar hemma redan nu.

Böcker jag kommer att läsa är (böckerna ligger inte i den ordning som de ska läsas)


Min älskade älskling av Gabriel Tallent
Flykten till Vulkanön av Michael Wiander
Björnen sover inte av Monica Grönlund
Vitt ljus av Kerstin Wixe
Roselyn Road av Agneta Liljeqvist
Hatarna av Ulf Bergström
Miniatyrmakaren av Jessie Burton
Den sjätte passageraren av Theodor Kallifatides

Jag har med 2 hyllvärmare för det borde jag hinna läsa och då håller jag tempot med 2 hyllvärmare per månad vilket jag är rätt så nöjd med.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar