söndag 30 september 2018

Läsplanering vecka 40

Inga läkarbesök eller behandlingar bokade under kommande vecka (än så länge i alla fall) och ingenting annat på schemat heller. Alltså borde jag hinna läsa en hel del om ingenting oförutsett inträffar. Och läsa behöver jag om läsahögen ska minska lite i alla fall - just nu är den så hög att jag blir yr när jag tittar på den. Vilken tur ändå att det bara är böcker som jag verkligen vill läsa i högen och ingenting som det tar emot att ta itu med. Och så ska jag såklart skriva recensioner också, jag har fortfarande en hög kvar som ska skrivas om även om den högen nu har minskat betydligt.




Det jag tänkt läsa under vecka 40 är





Om du bara vågar av Sylvia Lidén Nordlund












Minns att du ska dö av Åsa Bonelli











Ingenting att se av Robert Warholm













Skuggsystern av Lucinda Riley








Eftersom tre av böckerna är relativt tunna så hoppas jag att jag hinner i alla fall börja på en till, men hinner jag inte så spelar det inte så stor roll, det räcker så bra med de här fyra.

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar