söndag 23 september 2018

Läsplanering vecka 39

Veckorna går så otroligt fort just nu  att jag knappt hinner med och det känns emellanåt som att jg inte får nånting vettigt  gjort. Jag har haft planer på att göra en massa här hemma men när det väl blir dags så blir ingenting gjort. Jag skyller en del av det på att hösten nu är här. Det blir mörkt tidigare på kvällen, det är kyligare ute och så börjar vädret vara sådär grått igen och allt det här suger energin ur mig känns det som. Nu är det dags för mig att börja ta min vilopaus på dan istället för på kvällen, eller i vissa fall vila lite både på dan och på kvällen. Förhoppningsvis får jag ändå en hel del läst, det är ju så mysigt att sitta inne i värmen med en mugg te och en god bok när det är ruskväder ute.


Det jag tänkt läsa under vecka 39 är




Bilder av henne av Karin Slaughter












Midnattssol av Frida Skybäck












Det som göms i snö av Carin Gerhardsen












Vad ska du läsa under kommande vecka?

1 kommentar: