fredag 28 september 2018

Helgläsning vecka 39

Den här helgen ska maken börja plocka in för hösten och vintern, dvs utemöblerna ska rengöras och plockas in i förrådet, diverse slangar ska blåsas rena och plockas in de också. Som vanligt är det ganska mycket nu som ska rengöras och plockas in så inte prylarna fryser sönder i vinter. Och när allt annat är fixat så är det sen dags för illrarna att flytta in, men det blir nog först om några veckor. Medan då maken håller på har jag bra med tid att sitta inne i värmen, dricka varm te, läsa och eventuellt blogga lite. Så jag hoppas hinna med en hel del den här helgen. De böcker jag plockat fram är alla rätt så tunna och lättlästa så jag tror nog att det inte ska vara några problem med att hinna med.

Det jag tänkt läsa den här helgen är





Om du bara vågar av Sylvia Lidén Nordlund













Minns att du ska dör av Åsa Bonelli












Ingenting att se av Robert Warholm








Förhoppningsvis hinner jag också jobba undan en del recensioner så kan jag ta det lugnt i början av nästa vecka.

Vad ska du läsa i helgen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar