måndag 17 september 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 37

Vecka 37 var en rätt så bra vecka. Både läsandet och recensionsskrivandet började flyta på  så det känns som om jag är på rätt väg igen. Antalsmässigt läste jag ju inte så många böcker men det blev bra med sidor ändå. Jag har ju mina rec.ex i en läsahög på stolen bredvid mig i köket och jag har läst undan många av de tunnare böckerna så nu är det lite tjockare och större böcker som gäller och de tar ju lite längre tid att läsa. Som tur är så är jag väldigt sugen på alla böckerna i högen så det tar inte emot det minsta att läsa, snarare tvärtom. Böckerna som ligger där och lockar får mig att önska att jag kunde läsa ännu lite snabbare.


Det som hände under vecka 37 är

Jag läste ut 2 böcker

Min älskade älskling av Gabriel Tallent
Profetens vinter av Håkan Östlundh

Jag skrev 3 recensioner

Zarités frihet - Isabel Allende
Något måste beslutas - Johannes Lichtman
Solitairen - Anna Lihammer & Ted Hesselbom

Det dök upp 4 rec.ex

Spegeln i rummet utanför av Stina Nilsson Bassell
Fifty shades of Frej av Frej Larsson & Jakob Nilsson
Midsommarbrud av Elisabeth Östnäs
Stigen tillbaka till livet av Long Litt Woon


Jag köpte 0 böcker





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar