söndag 9 september 2018

Läsplanering vecka 37

Dags för läsplaneringen för kommande vecka. Jag tror jag kommer att få rätt så bra med lästid den här veckan förutom att minst en dag går bort. Brorsan fyller år på torsdag och maken på fredag så vi håller nog en gemensam födelsedagsmiddag på fredag och den dagen lär jag inte hinna läsa speciellt mycket. Men annars ser det nog rätt så bra ut. Men så har vi ju det här med "om ingenting oförutsett inträffar" och jag har börjat lära mig att sådant ofta händer.

Det jag i alla fall tänkt läsa under vecka 37 är






Min älskade älskling av Gabriel Tallent
Läser jag just nu och hoppas bli klar med måndag förmiddag.












Markus av Trolyrien av Joseph A. Davis











Profetens vinter av Håkan Östlundh











Vägen till London av Alix Rickloff










Vad har du tänkt läsa under kommande vecka?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar