måndag 24 september 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 38

Vecka 38 gick faktiskt riktigt bra så jag är nöjd. Det kanske inte riktigt syns på siffrorna men läsningen och recensionsskrivandet kändes riktigt bra. Jag har ju under tidigare veckor försökt peppa mig själv genom att försöka läsa och skriva mer än föregående vecka, men den här gången gjorde jag något helt annat och det funkade riktigt bra. Det fick helt enkelt bli som det ville med både läsandet och skrivandet och allt flöt på utan att jag faktiskt behövde någon pepp. Det enda är väl att jag borde ha skrivit fler recensioner eftersom jag ligger efter just nu, men speciellt nu i helgen hade jag såpass mycket annat att göra att jag inte ville stressa med det. Recensionerna blir inte bra när jag börjar stressa och då är det bättre att låta sig styras av inspirationen istället.


Det som hände under vecka 38 var

Jag läste ut 3 böcker

Kodnamn Alice av Kate Quinn
Luna Olympia av Ulrika Fjellborg
Skendöda av Louise Boije af Gennäs

Jag skrev 2 recensioner

Flykten till Vulkanön - Michael Wiander
Sömnernas sömn - Elin Säfström 

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

Ett brev till min pappa i himlen av Benny Stenberg
Huset som Joel ärvde av Karin Jarl Nydén
Om du bara vågar av Sylvia Lidén Nordlund
Vi ses i Ullådalen av Ingrid Marie Thorslund
Midnattssol av Frida Skybäck


Jag köpte 0 böcker

Det jag faktiskt är gladast för är att jag fortfarande håller nollan när det gäller bokinköp. Med tanke på att jag hittills i år läst fler hyllvärmare än tidigare och inte köpt lika många böcker som tidigare så måste ju beståndet av olästa böcker minska nu, även om det nog fortfarande finns så många olästa att jag inte ens vågar räkna dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar