söndag 2 september 2018

Läsplanering vecka 36

Som det ser ut nu så lär jag ha gott om lästid under kommande vecka och det behövs. Jag kommer nämligen att börja läsa en riktig tegelsten på nästan 700 sidor och den lär ju ta ett antal dagar att plöja igenom så jag kommer inte, trots gott om lästid, inte att planera att hinna läsa alltför många böcker.  Jag har annars ingenting speciellt inplanerat och maken jobbar hela veckan så det är bara att hålla tummarna att läslusten håller sig på samma nivå som hittills. Lite pauser måste jag ju ändå ta och då har jag faktiskt tänkt att ta itu med den städning av målarbord och skrivbord som jag borde ha gjort redan för ett par veckor sen, men som jag inte orkade med just då.

Det jag har tänkt mig att läsa under vecka 36 är




Flykten till Vulkanön av Michael Wiander
Andra delen i Dexter Olssons äventyr och en riktig tegelsten











Min älskade älskling av Gabriel Tallent








Nu återstår att se om jag hinner med båda under veckan eller om jag kanske t o m hinner börja på något nytt.

Vad ska du läsa i veckan?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar