måndag 3 september 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 35




Nu börjar det lossna igen! Både läsningen och recensionsskrivandet gick bättre under vecka 35 än det gjort de tidigare veckorna och nu känns det som att jag kommit igång och att allt börjar falla tillbaka till det normala. Skönt! Jag får bara hålla tummarna att det här flytet håller och att det inte händer nånting som ställer till det igen. Nånting som jag är extra glad för är att jag nu är ikapp med recensionerna. De har jag kämpat med ett bra tag nu och äntligen är jag ikapp och kan börja planera skrivandet lite mer normalt. Kanske att det faktiskt hjälpte till att jag läste lite mindre under ett par veckor.


Det som hände under vecka 35 var

Jag läste ut 5 böcker

Familjeträdet av Susan Wiggs (recension den här veckan)
Något måste beslutas av Johannes Lichtman (recension 2018-09-06)
Sömnernas sömn av Elin Säfström (recension 2018-09-12)
Zarités frihet av Isabel Allende (recension den här veckan)
Björnen sover inte av Monica Grönlund (recension den här veckan)

Jag skrev 3 recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Judaskyssen - Kristina Tilvemo & Michael Wainwright 
Pretty baby - Mary Kubica 
En bön för de stulna - Jennifer Clement 

Brevbäraren la 5 böcker i brevlådan

Björnen sover inte av Monica Grönlund
Vitt ljus av Kerstin Wixe
Min älskade älskling av Gabriel Tallent
Hatarna av Ulf Bergström
Solitairen av Anna Lihammer & Ted Hesselbom


Jag köpte 0 böcker









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar