söndag 7 oktober 2018

Läsplanering vecka 41

Det blev inte så mycket läst under helgen som jag hade tänkt mig, men jag får försöka ta igen det under veckan istället. Vecka 41 blir en till av de här veckorna då jag inte har så mycket inplanerat och där det så här på förhand ser ut att bli rejält med lästid. Men av någon anledning brukar det dyka upp en del oförutsett som ställer till det men jag får väl hoppas att så inte blir fallet under den här veckan, jag behöver verkligen läsa så mycket som möjligt om läsahögen ska börja minska lite.





Det jag tänkt läsa är




Ingenting att se av Robert Warholm













Ett brev till min pappa i himlen av Benny Stenberg













Vi ses i Ullådalen av Ingrid Marie Thorslund












Skönhetens väg av Martha Hall Kelly









Va har du tänkt dig att läsa under vecka 41?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar