fredag 26 oktober 2018

Helgläsning vecka 43

Det blir en lugn hemmahelg igen. Det enda vi har inplanerat är matlagning. En av hörnstenarna hos oss är att lagar mat bara på helgerna, under veckorna tar vi fram färdiga maträtter från frysen och värmer. Det blir så mycket enklare och tar inte så lång tid heller när maken kommer hem från jobbet. Förhoppningsvis blir det alltså ordentligt med lästid under helgen och jag hoppas också ha ork och lust att skriva färdigt lite blogginlägg så jag kan ta det lite lugnt med det under veckan som kommer. Idag fick jag också telefonsamtal från min läkare så nu har jag fått besked om hur vi går vidare och behöver inte fundera på det heller under helgen. Så det ser ut att bli en bra helg!


Det jag har tänkt läsa den här helgen är







Pachinko av Min Jim Lee












Konstiga huset av Agatha Christie








Jag planerar inte för så många böcker för Pachinko är en riktig tegelsten som nog tar sin lilla tid att läsa. Förresten, du har väl sett att jag lottar ut ett ex av den boken HÄR!

Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar