lördag 6 oktober 2018

Veckans bokmärke vecka 40


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.
------------------------------------


Det här bokmärket såg jag på Tradera och föll för frestelsen för jag tyckte den var så söt. Det ser ju ut som ett av de där bokmärkena som man samlar på men den är inte av tunnt papper utan lite kraftigare och tjockare papper så att den ska passa som bokmärke. Utseendemässigt ser det ändå ut som ett samlarbokmärke. Nu blev det lite svamligt men de som håller på med bokmärken förstår nog.



2 kommentarer:

  1. bokmärke och bokmärke... i affären fattar de inte vad jag söker...
    Såg en passande i Wales:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2018/10/i-stallet-for-hundoron.html

    SvaraRadera
  2. Veckans bokmärke har jag gjort alldeles själv!
    https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2018/10/plattsom-mellan-boksidorna.html

    SvaraRadera