lördag 13 oktober 2018

Veckans bokmärke vecka 41


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

------------------------

Ett second-handfynd


Den här hittade jag på en second-handbutik för ett bra tag sedan. Tillverkad i äkta plåt och troligtvis köpt som minne från ett besök till Canterbury. Jag borde nog rengöra bokmärket men än så länge har det inte blivit av utan det har bara fått ligga i bokmärkeslådan än så länge.





2 kommentarer:

  1. den skulle passa bland mina bokmärken

    SvaraRadera
  2. Jag är med, i dag igen! Gillar ditt blanka bokmärke f ö.
    https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2018/10/kanske-en-bokmal.html

    SvaraRadera