söndag 28 oktober 2018

Läsplanering vecka 44

Vi har inte mycket inplanerat för vecka 44, men möjligtvis kommer vi att besöka Sveriges största loppis på Kistamässan i Stockholm lördagen den 3 november. Om vi åker dit så lär det besöket ta hela dagen och efteråt kommer jag vara så slut att jag inte ens orkar läsa utan bara säckar ihop i soffan framför tv:n och slötittar på något helt meningslöst hela kvällen innan det är dags att lägga sig och sova. Förutom det så kommer jag troligtvis träffa distriktsarbetsterapeuten nån gång under veckan och även om det besöket inte tar så mycket tid så är det ett avbrott i mina rutiner och inkräktar på lästiden Trots att ett par läsdagar går bort i veckan hoppas jag såklart hinna med en hel del ändå. Så jag säger välkommen till vecka 44 och planerar för att läsa så mycket som möjligt så att läsahögen kanske ska minska lite.

Det jag tänkte läsa under vecka 44 är





Pachinko av Min Jin Lee
Läser jag just nu












Zingele av Sakina Ntibanyitesha












Ingenmansland av David Baldacci













Skönhet ur askan av Cecilia Samartin










Konstiga huset av Agatha Christie









Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar