torsdag 4 oktober 2018

Helgfrågan vecka 40


Middagen fixad och uppäten så då är det bara att svara på Mias Helgfråga så ska jag sen lägga mig i soffan och slappa lite. Idag vill hon veta

Fick du med dig någon bra bok från bokmässan i  år?
Alternativfråga: Har du fått hem någon bra bok på sistone? 
Bonusfråga: Vad ser du framemot?
-----------------

Jag har fått hem en massa bra böcker den senaste tiden, t ex den jag börjat med idag







Skuggsystern av Lucinda Riley








Ser fram emot?

Jag ser fram emot att maken får besked om en månad om vad de tänker göra med hans axel som han har problem med. Och så ser jag fram emot att gå på Peter Jöbacks show senare i höst.


10 kommentarer:

  1. Ja men att gå på show är alltid trevligt. Serien om systrarna vill jag läsa men köper nog den i pocket eller på rea. Jobbigt att vänta på besked om vad det tänker göra för åtgärder, jag har väntat i tre år.

    SvaraRadera
  2. vackert omslag, jag fick fraktur i axeln i våras när jag åkte skridskor med barnbarn.

    SvaraRadera
  3. känner igen din bok, men jag har inte läst den. Peter Jöback är duktig

    SvaraRadera
  4. Åh, skuggsystern längtar jag efter att läsa.

    SvaraRadera
  5. Vad kul med Peter Jöbacks show, den skulle jag vilja se.

    SvaraRadera
  6. Skuggsystern har verkligen ett lockande omslag. Den är jättefin. Men när jag läste del två kände jag att historian upprepade sig på ett segt sätt. Vet inte om jag kommer att orka läsa så många böcker med ungefär samma handling ... ?

    SvaraRadera
  7. Har förstått att Peter Jöbacks shower är proffsiga!

    SvaraRadera
  8. Väldigt vackert omslag på den boken!

    SvaraRadera