söndag 21 oktober 2018

Läsplanering vecka 43

Under kommande vecka har vi ingenting speciellt planerat, det går inte riktigt att planera för nånting när maken ännu inte fått besked om när hans axel ska opereras. Men i och med det så lär det bli gott om lästid under den här veckan också. Som tur är så är läslusten på topp och jag har en jättehög med bra böcker, som jag är sugen på att läsa, i läsahögen. Vi har också lagat mat under helgen in i frysen så nu behöver vi inte laga nånting under veckan utan det är bara att ta fram från frysen och värma och det gör att det nog blir ännu mer tid till att läsa

Det jag tänkt läsa under vecka 43 är





Hatarna av Ulf Bergström
Läser jag just nu











Arvet från familjen Palmisano av Rafel Nadal












Fågelfångarens son av Richard Hobert












Pachinko av Min Jin Lee








Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar