måndag 1 oktober 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 39

Äntligen har jag kommit igång ordentligt! Vecka 39 gick riktigt bra, till och med bättre än förväntat. Läsningen fungerade helt OK som vanligt  men det som gör mig superglad är att det släppte med recensionsskrivandet och jag lyckades äntligen minska lite på högen med böcker som ska recenseras så att den just nu är på en dräglig nivå. Läsandet har jag ju sällan några problem med men ibland knyter det sig med recensionerna och det är då jag alltid hamnar efter. Sen blir jag stressad av att jag inte lyckas skriva nånting och det gör att blockeringen bara blir värre och värre. Men jag tror faktiskt att jag äntligen lyckats klura ut hur jag kan bryta mönstret och kanske slippa den där blockeringen eller i alla fall komma ur den snabbare än vad jag hittills gjort. Nu är det bara att hålla tummarna att det funkar nästa gång jag får svårt med recensionsskrivandet. Nånting annat som jag ä riktigt nöjd med är att jag lyckades hålla nollan den här veckan också när det gäller bokinköp.

Men nu handlar det i alla fall om förra veckan alltså.

Det som hände under vecka 39 var

Jag läste ut 4 böcker

Spegeln i rummet utanför av Stina Nilsson Bassell
Bilder av henne av Karin Slaughter
Midnattssol av Frida Skybäck
Det som göms i snö av Carin Gerhardsen

Jag publicerade 5 recensioner

Luna Olympia - Ulrika Fjellborg
Blott en dag - Therese Slettengren
Min älskade älskling - Gabriel Tallent
Markus av Trolyrien - Joseph A. Davis
Profetens vinter - Håkan Östlundh

Det dök upp 5 rec.ex i brevlådan

Minns att du ska dö av Åsa Bonelli
Ingenting att se av Robert Warholm
Halvägs till himlen av Jöns Hellsing
Skuggsystern av Lucinda Riley
Den moderna gentlemannen av Alexander Wiberg & Måns Zelmerlöw

Jag köpte 0 böcker




1 kommentar: