onsdag 24 oktober 2018

UTLOTTNING - PACHINKO

Jag råkade få en dublett av en bok så enligt överenskommelse med förlaget lottar jag nu ut den. Boken jag lottar ut är





Pachinko av Min Jin Lee (titeln är länkad till förlagets sida och där finns mer info om boken)













För att vara med i utlottningen ska du

1. Svara på frågan "Vilken är den bästa bok du läst hittills i år?" i kommentarerna.
2. Tipsa om utlottningen på sociala medier och/eller blogg. Lämna gärna länk i kommentarerna så jag ser var du har tipsat
3. Glöm inte att lämna en mailadress i kommentarerna så jag kan kontakta dig om du vinner

Utlottningen går ut tisdagen den 30 oktober kl 23.59


LYCKA TILL!

13 kommentarer:

  1. 1. Alla suger och det är ingens fel - Ebba Hyltmark

    2. https://www.instagram.com/p/BpW80eJlSil/?taken-by=systrarnabocker

    3. emmalijo01@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. 1. "Ett oväntat besök" av Åsa Hellberg
    2. https://www.instagram.com/p/BpXDzNMCV3w/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1rfmil23qkq69
    3. eriksson.jenny.elisabeth[snabela]gmail.com

    SvaraRadera
  3. Dödstvätterskan. Sara Omar.
    Tipsar på Instagram.
    ecclux@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Den bästa bok hittills i år: B. A Paris - Bakom stängda dörrar
    Tipsar på Instagram https://www.instagram.com/p/BpXgK7SlaKM/?hl=sv&taken-by=egget61
    eggetbok@gmail.com Nu hoppas jag på tur.

    SvaraRadera
  5. Sekten på Dimö är den bästa bok jag läst i år!

    Kommer att tipsa om din tävling på Instagram, Lollos bokhörna

    lolitha.olsson@gmail.com

    SvaraRadera
  6. 1) Jane Green ”Mannen i mitt liv” Härlig feelgood med en spännande handling.

    2) Tipsar på Instagram Pandis18

    3)bry16panda@gmail.com

    SvaraRadera
  7. 1. Jag tänker säga Uprooted/Naomi Novik. Jag är på sånt humör idag. annars går det ju inte att säga vilken bok som är bäst egentligen.

    2. Tipsar på bloggen, Bokhyllan i pepparkakshuset.


    3. sarapepparkaka@gmail.com

    SvaraRadera
  8. 1. Min absoluta favorit i år är Mikael Persbrandt: Så som jag minns det av Carl-Johan Vallgren. En helt underbar läsupplevelse med Mikael Persbrandt i lurarna.

    2. Tipsar på min instagram: @en_annan_bokvarld

    3. enannanbokvarld@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Här är mitt inlägg om utlottningen där jag också berättar om årets favoritböcker! https://bokdivisionen.wordpress.com/2018/10/27/tips-utlottning-hos-boklysten/

    SvaraRadera
  10. 1. Tjänarinnans berättelse av Atwood
    2.https://sarasbokblog.wordpress.com/2018/10/27/utlottning-och-basta-boken-i-ar/
    3 sara.m.martelius@gmail.com

    SvaraRadera
  11. 1. Det kommer alltid en ny himmel av Lori Nelson Spielman

    2. Tipsar på insta @carinas_lasdagbok

    3. carina_stenvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. I allra sista stund anmäler jag mig till utlottningen.

    1. Vit Krysantemum av Mary Lynn Bracht.

    2. https://skrivrobert.blogspot.com/2018/10/utlottning-hos-boklysten.html

    3. skrivrobert@hotmail.co.uk

    SvaraRadera
  13. Tusenhimmelskaord31 oktober 2018 kl. 06:33

    1. Den bästa boken jag läst i år är "den vidunderliga kärlekens historia" av Carl-Johan Vallgren.
    2. Jag tipsar på min Instagram "tusenhimmelskaord"
    3. stinanp1d@hotmail.com

    SvaraRadera