måndag 8 oktober 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 40

Vecka 40 var en bra vecka på alla sätt och inte bara läsmässigt. Jag läste inte speciellt många böcker men jag fick en del annat gjort som gör att jag nu får mer tid över  för läsning och recensioner. Jag hade hoppats hinna skriva så pass många recensioner att jag nu skulle vara ikapp men så blev det inte, det återstår lite till innan jag jobbat igenom hela högen med rec.ex som väntar på att bli skrivna om. Förhoppningsvis kommer jag ikapp under vecka 41. Jag läste inte så jättemånga böcker men de jag läste gick smidigt att läsa. Det var ju tänkt att jag skulle lägga ordentligt med tid på läsningen under helgen men lördagen bara försvann på annat håll  och det blev inte så mycket läst. Eftersom jag fick mycket annat gjort under veckan så är jag väldigt nöjd med att jag ändå lyckades läsa några böcker i alla fall. Och så är jag nöjd med att jag lyckades hålla nolla en vecka till när det gäller bokinköp.

Det som hände bokmässigt under vecka 40 var

Jag läste 3 böcker

Om du bara vågar av Sylvia Lidén Nordlund
Minns att du ska dö av Åsa Bonelli
Skuggsystern av Lucinda Riley

Jag skrev 3 recensioner

Kodnamn Alice - Kate Quinn
Skendöda - Louise Boije af Gennäs
Spegeln i rummet utanför - Stina Nilsson Bassell

Det dök upp 3 bokpaket med rec.ex i brevlådan

Verarnas drottning av Joseph A. Davis
Den som ser av Joe Heap
Pachinko av Min Jin Lee

Jag köpte 0 böcker






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar