måndag 15 oktober 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 41

Jag är riktigt nöjd med vecka 41. Även om jag inte läste så många böcker antalsmässigt så blev det ganska vanlig mängd sidor eftersom en av böckerna var en tegelsten. Men det som jag är mest nöjd med och stolt över är att jag äntligen är i princip ikapp med recensionerna. Jag prioriterade recensioner av rec.ex så där är jag ikapp, sen har jag ett par egna kvar att recensera men de kan jag ju skriva precis när som helst, det finns ingen tidsaspekt där. Det känns väldigt bra att jättehögen med böcker som skulle recenseras nu är borta och det som är kvar är de senast lästa böckerna.



Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 41 var

Jag läste klart 3 böcker

Ingenting att se av Robert Warholm
Skönhetens väg av Martha Hall Kelly
Ett brev till min pappa i himlen av Benny Stenberg

Jag skrev 5 recensioner

Bilder av henne - Karin Slaughter
Midnattssol - Frida Skybäck
Det som göms i snö - Carin Gerhardsen
Om du bara vågar - Sylvia Lidén Nordlund
Minns att du ska dö - Åsa Bonelli

Det dök upp 5 rec.ex i brevlådan

Jag for ner till bror av Karin Smirnoff
Arvet från familjen Palmisano av Rafel Nadal
Mitt liv som Björn av Björn Weckström
Zingele av Sakina Ntibanyitesha
Skönhet ur askan av Cecilia Samartin







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar