lördag 20 oktober 2018

Veckans bokmärke vecka 42




Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.
-------------------

En present


Det här magnetbokmärket fick jag som present från maken ganska nyligen. Många magnetbokmärken är jättegulliga men det jag tycker är lite problematiskt är att man oftast måste se till att den bara sätts om exakt ett enda blad för annars fungerar inte magneten. Det är lite omständigare och tar längre tid än att bara stoppa in t ex ett kvitto mellan sidorna. Men jag blev ju jätteglad för bokmärket för det är ju tanken bakom som räknas! 

3 kommentarer:

  1. Fin vovve! Har också nåt magnetiskt märke, håller med dig om dess begränsningar. Men ändå! Mitt bokmärke för veckan finns publicerat.
    https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2018/10/den-fageln-sitter-kvar-pippi-nr-74.html

    SvaraRadera
  2. Gullig! Jag är annars förtjust i just magnetiska bokmärken, eftersom de motstår barnens härjningar lite bättre än de lösa.

    SvaraRadera