måndag 29 oktober 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 43

Om det inte vore för de här veckosammanfattningarna så skulle jag nog inte ens tänkt på att jag haft en lässvacka men tittar man på de senaste veckornas sammanfattningar så syns det rätt så tydligt. Jag har inte läst lika mycket som vanligt under veckorna och när det sker vecka efter vecka så blir det tydligt att jag alltså måste ha gjort en massa annat än läst trots att jag tycker att jag läser hela tiden. Det märkliga är också att det känns som att det inte är något fel på läslusten men ändå läser jag mindre än vad jag brukar göra. Nu ska det i alla fall bli bättring på den fronten har jag tänkt mig, jag ska upp i min vanliga nivå. Det finns ändå något att vara glad över och det är att jag publicerade 4 recensioner och är alltså fortfarande ikapp eller rättare sagt mer än ikapp med recensionerna. Och så lyckades jag hålla nollan när det gäller bokinköpen.
Vecka 43 var ändå inte särskilt uppmuntrande läsmässigt och det som hände när det gäller böcker den veckan är

Jag läste ut 2 böcker

Arvet från familjen Palmisano av Rafel Nadel
Fågelfångarens son av Richard Hobert


Jag publicerade 4 recensioner

Halvvägs till himlen - Jöns Hellsing 
Vi ses i Ullådalen - Ingrid Marie Thorslund 
Den sjätte passageraren - Theodor Kallifatides
Ninas resa - Lena Einhorn

Det dök upp 3 rec.ex i brevlådan

En sekund är jag evig av Maria Gustavsdotter
Ingenmansland av David Baldacci
Tändstickan av Aline Lilja Gladh


Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar