lördag 27 oktober 2018

Läsplanering November 2018

Det är inte klokt vad tiden går fort, det känns som att oktober bara flög förbi och nu är det snart november. Och jag ska väl försöka planera lite för november månads läsning också. Det blir nog mycket rec.ex och den högen tänker jag inte ta bild på för oktobers läshög har inte precis minskat trots att jag läst hela tiden, snarare har den ökat något. Så det börjar kännas att jag nog ska försöka trappa upp tempot lite om jag ska hinna läsa ut högen före årsskiftet.


Men från den högen har jag en som jag helt enkelt måste klämma in nu i början på månaden för den är jag väldigt nyfiken på




Jag for ner till bror av Karin Smirnoff









I oktober hann jag inte med så många hyllvärmare så jag hoppas jag hinner med det i november istället och då är det de här två jag vill läsa






Hollywood Girls Club av Maggie Marr










Kärlekens dårar av Joanne Harris







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar