söndag 3 mars 2019

Läsplanering vecka 10

Ny vecka, mer läsning. Under vecka 10 händer inte så mycket förutom att jag ska på behandling och när vi då är inne i stan så har vi äntligen möjlighet att besöka bokrean. Alltså lär jag komma hem med en välfylld kasse med böcker (som jag definitivt inte behöver eftersom jag har så mycket oläst hemma redan). Så hela torsdagen går bort när det gäller läsningen för jag vet att när vi kommer hem så är jag nog så slutkörd att jag inte orkar med något utan bara däckar i soffan. Men det är också det enda "måste" vi har att göra under veckan så jag räknar med att hinna läsa en hel del. Lite tid går nog åt till bloggande också men jag kommer nog att koncentrera mig mest på läsningen.



Det jag tänkt läsa under vecka 10 är




Orianas bälte av Cecilia Larsson Kostenius














Fraktur av Karin Slaughter











Ensamhetens hav av Christoffer Pichler











Ynkrygg av Michael Enggaard









Vad ska du läsa under kommande vecka?



1 kommentar: