lördag 23 mars 2019

Veckans bokmärke vecka 12


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

-----------------------

Lite bokmärken jag fått nyligen



För drygt en månad sedan fick jag ett rec.ex och ett antal dagar senare kom ett kuvert med en hel bunt med bokmärken som hörde ihop med boken. Boken var


Glasfällan av Ingrid Remvall (titeln är länkad till recensionen)

Det är alltid något väldigt speciellt med bokmärken som man får med rec.exen, eller hur? De känns som något verkligen unikt, något som inte varje kotte bara kan gå in på närmsta bokhandel och köpa, och då är det faktiskt lite extra roligt att ha ett sådant bokmärke, för mig är det så i alla fall.


2 kommentarer:

  1. passande bokmärken är inte fel, min hittade jag av slump:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/03/all-you-need-is-love.html

    SvaraRadera
  2. En del hittar man, andra köper man - och rätt som det är får man present! https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2019/03/ett-markvardigt-bokmarke.html

    SvaraRadera