måndag 11 mars 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 10

Ännu en vecka som inte riktigt gick som det var tänkt. Jag hade räknat med tt torsdagen skulle gå bort på grund av läkarbesöket och det var verkligen inte med i planerna att tre dagar skulle försvinna. På torsdagen var det alltså läkarbesök och när vi ändå var inne i Uppsala så blev det besök på bokrean och så veckohandlade vi efter det. Det jag inte räknade med var att den dagen skulle ta så hårt på mig. Vi var alltså igång hela torsdagen, fredagen gick jag som i en dimma och orkade helt enkelt inte läsa något och lördagen gick nästan helt åt till att sova och så var det ju Mello på kvällen och då gick det inte heller att koncentrera sig på läsning. Läsningen gick alltså riktigt dåligt och recensionsskrivandet fungerade inte heller speciellt bra.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 10 var

Jag läste 1!! bok

Orianas bälte av Cecilia Larsson Kostenius

Jag publicerade 3 recensioner

Sirener - Joseph Knox
Medan himlen förmörkas av aska från Tambora - Lars Jarnhammar
Glasfällan - Ingrid Remvall

4 rec.ex trillade ner i brevlådan

Mantor av Karolina Bjällerstedt Mickos
Larona av Karolina Bjällerstedt Mickos
Dorei av Karolina Bjällerstedt Mickos
Brudslöjan av Kamilla Oresvärd

Jag köpte 15 böcker på bokrean

Elakt spel av Jan Mårtenson
Patrioterna av Pascal Engman
Leona: utan mänskligt värde av Jenny Rogneby
Den tyska flickan av Armando Lucas Correa
Damkören i Chilbury av Jennifer Ryan
Viskande skuggor av Jan-Philipp Sendker
Maffioso av Ray Celestin
En sax i hjärtat av Marie Bengts
Annabelle av Lina Bengtsdotter
Edenbrook av Julianne Donaldson
Grindvakterskan av Elvira Berg
Blackmoore av Julianne Donaldson
Lazarus av Lars Kepler
En blå död av Mikko Porvali
Darktown av Thomas Mullen

Nej, den här veckan var verkligen inte en bra vecka. Trots att det kändes som att jag var igång hela tiden har jag ändå inte fått nästan någonting gjort. Nu har det varit alldeles för många sådana här veckor så det är dags att det vänder nu eller rättare sagt, det är dags att jag ser till att det vänder.






1 kommentar:

  1. Tråkigt när inte tiden räcker till ha en fin dag kram från Nina

    SvaraRadera