fredag 3 januari 2020

Helgläsning vecka 01 2020

Den här helgen har vi ingenting inplanerat, nu när jul- och nyårshelgerna är avklarade så skulle det sitta fint med en total slapparhelg, känns det som. Om ingenting oförutsett inträffar så håller vi oss alltså hemma och gör ingenting speciellt förutom att läsa och vila. Förutom att läsa så hoppas jag få tid över till att pyssla med bloggen. Vid årsskiften är det ju lite extra man får hålla på , det ska läggas till nya flikar, nya rubriker osv och ändras lite här och var så att det nya året får plats på ett naturligt sätt. I år är jag senare än vanligt med allt sånt pyssel, mycket pga läkarbesöken före jul som tog musten ur mig under ett par veckor. Alltså får jag ta itu med det mesta nu i januari istället.

Den här helgen har jag i alla fall tänkt mig att läsa




Den återlämnade flickan av Donatella di Pietrantonio













Inte ett ord av Harlan Coben










Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar