måndag 27 januari 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 4

Även om mina jobbiga veckor ännu inte hade börjat på allvar under vecka 4 så märktes det ändå att de närmade sig för det blev mindre med lästid än vad jag hade förväntat mig. Självklart hade varje ställe bokat in mig dagarna efter varandra, vilket aldrig skulle ha funkat så det tog 3 dagar att ringa runt och boka om tider så att jag fick till ett schema som var någorlunda vettigt. Men det betydde också 3 dagar då jag inte hann med att läsa nästan någonting på dagarna för att jag antingen satt i telefon eller väntade på samtal. Recensionsskrivandet gick lika dåligt av samma orsak för det gick inte att koncentrera sig när tankarna var på annat håll.

Det jag hann med under vecka 5 var


Jag läste ut 2 böcker

Jägarinnan av Kate Quinn
Ett bättre jag av Marianne Power

Jag publicerade 3 recensioner
Det som ingen ser av Susanne Hydén
Tiden dödar långsamt av Michel Bussi
Den återlämnade flickan av Donatella Pietrantonio

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

I mörker gömd av Karin Slaughter

Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar