söndag 26 januari 2020

Läsplanering vecka 5

Vecka 5 markerar början på mina helvetesveckor då det går åt mycket tid till olika provtagningar och läkarbesök som kommer att ta musten ur mig på mer än ett sätt. Jag får då också räkna med en dag innan för förberedelser och minst en dag efter för återhämtning så det är inte bara en dag som går bort varje vecka utan minst 3. Det blir alltså inte så väldigt många dagar per vecka som jag hinner och orkar läsa eller skriva recensioner men jag har faktiskt tänkt att planera precis som vanligt (i alla fall den här första veckan) så får man väl se hur det går och justera under kommande veckor


Det jag tänkt läsa under vecka 5 är


Anteckningar från en orolig planet av Matt Haig











Kallare än is Helena Kubicek Boye












Pälsjägare: Fyra berättelser om kärlek av Boel Gerell











Farliga affärer av Ellinor Wessel









Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar