måndag 13 januari 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 2

Jag fick inte så mycket läst som jag hade tänkt och planerat för vecka 2 men det hade mycket att göra med att jag var så otroligt trött hela veckan. Jag är lite osäker på varför jag var så trött men det påverkade helt klart hur mycket (eller egentligen lite) jag fick läst under veckan. Det jag kan glädja mig åt är att jag istället lyckades skriva ganska många recensioner och det behövdes verkligen för att minska på högen med orecenserade böcker på skrivbordet. Nu hoppas jag på att inspirationen håller i sig så jag kommer ikapp lite med recensionerna (har ju hamnat lite efter den senaste tiden). Totalt sett är jag ändå ganska nöjd med veckan med tanke på hur trött jag var och hur lite ork jag hade.

Det jag hann med bok- och läsmässigt under vecka 2 var

Jag läste ut 2 böcker

Inte ett ord av Harlan Coben
Doña Maria - kvinnor i vitt av Cecilia Samartin

Jag publicerade 5! recensioner

På Chesil Beach - Ian McEwan
Vigilant - Amanda Tartt
Skulden - David Baldacci
Jag kommer hem till jul - Joanna Bolouri
Rent som guld - Karin Slaughter & Lee Child

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Jägarinnan av Kate Quinn

Jag köpte 0 böcker




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar