måndag 20 januari 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 3

Vecka 3 var en seg vecka. Vi hade egentligen inte så mycket inplanerat, bara ett läkarbesök, men resten av tiden var jag så trött att jag helt enkelt inte orkade med nånting. Alltså fick jag inte heller speciellt mycket gjort. Det vara först nu till helgen som jag började få bukt med tröttheten och därmed få lite fart på både läsandet och recensionsskrivandet. Läsplaneringen för veckan höll nästan, det var bara den där sega början av veckan som gjorde att den inte höll fullt ut. Recensionerna, så jag redan låg efter med, fick jag inte bukt med men nu när tröttheten börjar vika så känns det som att det nog också kan börja ordna sig.


Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 3 var

Jag läste klart 3 böcker

Minuten före midnatt av David Baldacci
Famna feminint ledarskap  - antologi
Kom i min famn av Caroline Eriksson

Jag publicerade 3 recensioner

Hälsa henne att hon ska dö - Jasmine Kara
Välkommen till Flanagans - Åsa Hellberg
Svek - Jesper Stein


Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Farliga affärer av Ellinor Wessel
Kallare än is av Helena Kubicek Boye
Mordet på en sjöjungfru av Thomas Rydahl & A.J. Kazinski

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar