torsdag 15 oktober 2020

Helgfrågan vecka 42

 


Kvällsvilan är nu avklarad och faktiskt så tog jag en liten "power nap" där på soffan och missade såklart halva mitt favoritprogram, men det gör ingenting, numera kommer ju allting i repris förr eller senare.
Det är i alla fall dags att svara på Mias Helgfråga

Jag tycker det är snyggt när en serie har omslag som matchar.
Har du något annat exempel?

Numera får man ofta recensionsexemplaren snyggt inslagna ibland följer det med godsaker. 
Vad har du fått med någon bok?

------------



De "broderade" omslagen till Mobergs Utvandrarsvit är ju sådana som man kommer ihåg.

Det kommer med lite smått och gott emellanåt med böckerna, t ex bokmärken, té, godis, blomblad osv. Visst är det trevligt med små presenter, och bokmärken uppskattar jag speciellt, men det är boken som är det viktiga.



8 kommentarer:

  1. Ja, men visst är boken det viktigaste men ändå fint när förlagen anstränger sig.

    SvaraRadera
  2. den utgåvan är jättefin. ser verkligen broderad ut

    SvaraRadera
  3. Håller med dig angående boken och de extrasaker man får. Verkligen vackra broderier, passande till böckerna!

    SvaraRadera
  4. Jag kunde nog vara utan sakerna också. Men bokmärken är användbart i alla fall :-)

    SvaraRadera
  5. Verkligen speciella de där bokomslagen, och såklart matchande. :)

    SvaraRadera
  6. De där fina böckerna finns även i min bokhylla.

    SvaraRadera