söndag 4 oktober 2020

Läsplanering vecka 41



Ingenting inplanerat för kommande vecka vilket känns helt otroligt. En sån här tillvaro med total avsaknad av måstetider kan jag nog lätt vänja mig vid. Nu har jag också vilat upp mig rätt så rejält så jag känner mig utvilad för första gången på länge. Det märks också på att mina sömnstörningar har lättat lite under den senaste tiden - numera sover jag 5-8 timmar i sträck. Jag hoppas nu på att det här smittar av sig på läsningen och recensionerna. Recensionerna hoppas jag komma ikapp med under den här veckan och när det gäller läsningen så går det bättre och bättre.

Under kommande vecka tänker jag satsa på lättläst och de här står då högst på listan








Den lilla bokbussen i Provence av Nina George

Tigerstaden av Philip Birk

Aldrig glömma av Britt Peruzzi








Morden på Kingfisher Hill av Sophie Hannah

Vad ska du läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar