måndag 19 oktober 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 42

 Idag tog jag sovmorgon igen så jag är sen med det mesta, men vad gör det, jag har sovit ca 7 tim i sträck igen. Dags för sammanfattning/utvärdering av den gångna veckan, vecka 42. Resultatet, som inte ser så bra ut, är lite missvisande för äntligen började faktiskt spänningarna släppa och jag kunde koncentrera mig bättre på läsningen. Sammanlagt två lästa böcker men den ena var en tegelsten så totala antalet lästa sidor på ca 1000 på en vecka, är ändå helt acceptabelt. Det blev inte mycket recenserat men det berodde nog mest på att jag tappade inspirationen redan i början på veckan och hade sen svårt att komma igång. Men det är bara att ta sig i kragen och försöka göra lite bättre ifrån sig under den här veckan så ska det nog ordna sig.

Det jag lyckades med under vecka 42

Jag läste ut 2 böcker

Aldrig glömma av Britt Peruzzi

Månsystern av Lucinda Riley

Jag publicerade 1 recension

Goda grannar av Mattias Edvardsson 

4 rec.ex letade sig fram till brevlådan den här veckan

Älskade jävla jul av Birgitta Bergin

Lyras ö av Zelda Falköga

Thoras arv av Pia F. Davidson

Midnattsbiblioteket av Matt Haig

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar