måndag 26 oktober 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 43

 Vecka 43 var en rätt så bra vecka. Det enda måste jag hade på schemat var bouppteckningsförrättningen på torsdagen och den gick väldigt bra. Faktiskt så gick den så bra att ännu lite till av spänningarna försvann och jag har kunnat slappna av nu mer än på länge. Läsningen börjar så smått flyta på och det känns att jag äntligen kan koncentrera mig bättre på det jag läser. Recensionsskrivandet däremot ligger jag fortfarande alldeles för mycket efter med, jag tappade alldeles för mycket fokus och inspiration pga mycket funderingar kring allt som hänt den senaste tiden. Jag hoppas såklart att jag äntligen ska kunna komma igång med det också under kommande veckor.


Det jag ändå hann med under vecka 43 var

Jag läste ut 2 böcker

Tigerstaden av Philip Birk

Härlig är framtiden av Ewa Klingberg

Jag publicerade 1 recension

Ilkas arv av Sara Blaedel

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Den tredje systern av Sara Blaedel

Sofias jävla verklighet av Mia Gahne

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar