onsdag 21 oktober 2020

TÄVLING/UTLOTTNING - MORDEN PÅ KINGFISHER HILL

 


Dags för ännu en tävling/utlottning! 

Den här gången har jag fått ett ex av Morden på Kingfisher Hill från Bookmark förlag att lotta ut. För att delta ska du


1. Anmäla att du vill delta i kommentarerna
2. Tipsa om utlottningen på din blogg/Facebook/Instagram och ange var du tipsat så jag kan hitta det
3. Svara på frågan "Vilken Agatha Christie-detektiv är huvudpersonen i Morden på Kingfisher Hill?"  
4. Ange mailadress där jag kan nå dig om du vinner
5. OBS! Du måste ha svensk postadress för att delta

Utlottningen/Tävlingen går ut Måndagen 26 oktober kl 23.59.

LYCKA TILL! 

3 kommentarer:

  1. Den boken har jag, men jag rekommenderar gärna andra besökare som ser detta att anmäla sig till tävlingen!

    SvaraRadera
  2. Så kul! Jag deltar gärna, delar inlägget från mitt konto på Instagram, crecenserar. Taggar ditt instagramkonto i inlägget. Huvudpersonen heter Hercule Poirot, och min mailadress skickar jag till dig på Instagram, då jag ej vill dela den offentligt:)

    SvaraRadera
  3. 1 med!
    2 Facebook Hilmahelena Hilmahelena
    3 Hercule Poirot
    4 sänder mejladressen om jag vinner

    SvaraRadera