fredag 30 oktober 2020

Helgläsning vecka 44

 Det blir en mycket lugn helg igen. Smittspridningen i Uppsala har ökat och det betyder att maken och jag stänger in oss ännu mer noggrant än tidigare, dvs inga utflykter för någon av oss eller ens åka och handla. Som tur är så gjorde vi ett rejält veckohandlande den här veckan och har alltså det mesta hemma och lär inte behöva åka iväg för att handla något utan kan vänta till nästa veckas veckohandlande, som då görs på nätet. Förhoppningsvis får jag alltså ordentligt med tid för läsning och recensioner. Läsningen har ju börjat flyt så det är först och främst recensionerna jag måste komma igång med ordentligt. Och så har jag också tänkt mig att måla lite igen (har ju haft lite uppehåll nu när tillvaron var som stressigast.

Det jag ska läsa den här helgen är

Spirande kärlek i bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling

Läser just nu





Stilla vatten av Britt Peruzzi







Girlpower av Amanda Tartt






Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar