söndag 11 oktober 2020

Läsplanering vecka 42

Nu har jag vilat upp mig hela helgen så att jag ska vara utvilad inför kommande vecka för nu är det dags att ta itu med "kära" släkten på min mors sida. Snacka om att släkten är värst när det gäller dödsfall, förvånansvärt många visar upp sin sämsta sidor. Som tur är så har jag nu hjälp och stöttning från annat håll så jag slipper ta itu med allt på egen hand och då tar inte sånt här alltför mycket tid och ork. De flesta av mina sjukvårdskontakter är just nu pausade och jag har "ledigt" i fyra månader så även det gör att jag nog kommer att ha mer tid och ork att lägga på läsning och recensioner. Jag ordnade om i planeringen i slutet på förra veckan så en del av böckerna som jag hade planerat läsa åker bakåt lite i schemat och vissa tar gräddfilen förbi


Det jag tänkt läsa under vecka 42 är


Aldrig glömma av Britt Peruzzi







Månsystern av Lucinda Riley





Tigerstaden av Philip Birk






Härlig är framtiden av Ewa Klingberg






Vad ska du läsa under kommande vecka?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar