måndag 12 oktober 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 41

 Läsningen började flyta på ganska bra under vecka 41. Inte så att jag fick mer läst än vanligt men det tog inte emot och jag kunde för en gångs skull koncentrera mig ordentligt på läsningen. Recensionerna däremot gick det sämre med. Jag hade ju hoppats på att lyckas publicera många recensioner, men självklart började inspirationen tryta redan i början på veckan och det gick helt enkelt inte att tvinga fram något för då blir jag själv inte nöjd med det jag åstadkommer. Så nu är det bar att hålla tummarna att allt går bättre under vecka 42, vilket det nog lär göra för de senaste veckorna har varit så bedrövliga att nästan vad som helst är bättre än de resultaten.

Det jag hann med under vecka 41 var

Jag läste ut 2 böcker

Han dör om du inte av Peter James

Den lilla bokbussen i Provence av Nina George

Jag publicerade 1 recension

Stora boken om Rörstrand

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

Härlig är framtiden av Ewa Klingberg

Dinas bok av Herbjørg Wassmo

Den sovande nymfen av Ilaria Tuti

Försvararen av Anna Karolina

Vinterstömmen av Kamilla Oresvärd

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar