söndag 18 oktober 2020

Läsplanering vecka 43

 Alla mina vårdkontakter/provtagningar är just nu pausade så det enda jag har på schemat för kommande vecka är bouppteckningsförrättning på torsdag. Eftersom schemat alltså är nästan tomt så betyder det att jag nog borde, om ingenting oförutsett inträffar, ha gott om tid för både läsning och recensioner. Läsningen går redan nu faktiskt rätt så bra och recensionshögen börjar äntligen minska så förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan jag är ikapp med dem också. Det blir bara sånt jag tror är lättläst den här veckan. Just nu känns det som att lättläst är vad som passar bäst. Skulle jag mot förmodan hinna läsa alla de här så kommer jag sen bara att fortsätta beta av översta hyllan  i bokvagnen.

Det jag tänkt läsa under vecka 43 är 

Tigerstaden av Philip Birk






Härlig är framtiden av Ewa Klingberg






Bedrägeriet av Staffan Nordstrand






Lyras ö av Zelda Falköga








Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar