måndag 5 oktober 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 40


Vecka 40 var inte precis en toppenvecka men det börjat äntligen fungera bättre med läsningen och recensionerna. Efter att nu hunnit vila upp mig så börja orken komma tillbaka och jag klarar av att koncentrera mig mer än 1 tim åt gången. Även om jag inte fick så mycket gjort under veckan så kändes det som att det äntligen började lossna lite när jag inte behöver stressa med annat.

Det jag hann med under vecka 40 var

Jag läste ut 2 böcker

En nästan perfekt mamma av Lilly Emme

För att kunna leva av Yeonmi Park


Jag publicerade 1 recension 

Släktstorm av Birgitta Illyés


Det fanns 4 rec.ex i brevlådan

Sommaren på Park Avenue av Renée Rosen

Morden på Kingfisher Hill av Sohpie Hannah

Aldrig glömma av Britt Peruzzi

Tio grisar nere av Denise Rudberg

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar