fredag 7 juni 2019

Helgläsning vecka 23

Bror min kommer att tillbringa helgen hos oss och då blir det en läshelg. Han har inte riktigt ro att läsa hemma så när han kommer hit så läser han desto mer. Då blir det också så att både maken och jag sitter och läser långa stunder istället för att hålla på med annat. Dagen då det inte blir lika mycket läst är söndagen för då ska vi på gårdsauktion och efter ett par timmar (som det säkert kommer att ta) så orkar jag bara lägga mig i soffan ett tag, på kvällen lär det väl sen bli lite läsning beroende på hur trött jag är.




Böckerna jag valt ut till den här helgen från läsahögen är




Flickorna som sprang av Simon Häggström
Har jag precis börjat på












Vi for upp med mor av Karin Smirnoff














Vackra unga döda av Jessica Fellowes






Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar