fredag 14 juni 2019

Helgläsning vecka 24

Den här helgen blir nog en bra läs- och blogghelg. Det vi hade planerat att åka ut på gjorde vi redan idag, dvs på fredagen, så för den här helgen finns nu inga planer på att åka iväg någonstans. Självklart kan det hända att vi spontant åker iväg på t ex söndag på någon loppis men eftersom det bara tar ett par timmar i sådana fall så lär det inte inverka så mycket på det jag tänkt att hinna med den här helgen. Eftersom en av de böcker jag tänkt att börja på är en rejäl tegelsten (drygt 800 sidor) så blir antalet böcker jag tänkt läsa väldigt lågt för den här helgen, men jag lär ändå läsa en hel del sidmässigt.


Det jag tänkt läsa under helgen är



Vackra unga döda av Jessica Fellowes












Jordens arvingar av Ildefonso Falcones











Vad har du tänkt läsa den här helgen?






1 kommentar:

  1. Jordens arvingar måste jag läsa. Jag gillade Katedralen vid havet jättemycket :) Hoppas att du får en trevlig helg! :)

    SvaraRadera