söndag 9 juni 2019

Läsplanering vecka 24

Vecka 24 ser, än så länge, ut att bli en bra vecka. Enligt väderprognoserna ska det inte vara lika varmt som under vecka 23 och det gör ju att man orkar lite mer och då hoppas jag att jag kan få undan lite istället för att ligga i soffan och svettas. Än så länge har vi inte heller några speciella aktiviteter inplanerade så om ingenting oväntat dyker upp så lär vi hålla oss hemma och då blir det rejält med tid för läsning och bloggande och det behövs verkligen just nu. Jag är ju så nära nu att komma ikapp att kan jag bara koncentrera mig och jobba effektivt under kommande vecka så lär jag komma ikapp med allt.

Det jag tänkt läsa under vecka 24 är





Vi for upp med mor av Karin Smirnoff
Läser jag just nu











Vackra unga döda av Jessica Fellowes












Jordens arvingar av Ildefonso Falcones








Mer än så vill jag inte planera för eftersom den sista, Jordens arvingar, är en rejäl tegelsten och går definitivt inte att läsa på bara 1-2 dagar.

Vad ska du läsa under kommande vecka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar