söndag 30 juni 2019

Läsplanering vecka 27

Vecka 27 blir nog betydligt lugnare än vecka 26 och det ser jag fram emot. Det ska bli så skönt att kunna ägna mig åt läsningen i lugn och ro utan att hela tiden tvingas att avbryta för att det finns annat som helt enkelt måste göras. Det blir också bättre för bloggandet att inte ha så mycket annat att göra, under vecka 27 hoppas jag slippa sitta uppe längre än vanligt på nätterna för att hinna med.
Jag räknar alltså kallt med att hinna läsa en hel del under vecka 27 och planerar därefter

Böckerna jag tänkt läsa under kommande vecka är




Jordens arvingar av Ildefonso Falcones
Tegelstenen som jag gett mig den på att läsa klart den här veckan












Azur av Amanda Tartt












Blott en begravning av Ewa Klingberg













Nu stormar det i dalens famn av Ewa Kingberg












Verkanseld av Louise Boije af Gennäs










1 kommentar: