måndag 3 juni 2019

VINN EN BOK!

Jag fick för ett tag sen en dublett av Profetens vinter av Håkan Östlundh. Enligt överenskommelse med Bokförlaget Polaris lottar jag nu ut dubletten som är i pocketformat.  Tävlingen pågår parallellt på bloggen och på Instagram för jag tycker att även den som inte har ett Instagramkonto ska ha möjlighet att delta. För att vara med i tävlingen ska du

1. Tipsa om tävlingen på din mail och/eller på sociala medier och lämna länk eller info om var jag tipset finns.
2. Svara i kommentarena på följande fråga: Profetens vinter är första delen i en trilogi och andra delen kommer i höst. Vad är titeln på den andra delen i serien?
3. Lämna mailadress där jag kan nå dig om du vinner.

Tävlingen går ut på torsdag den 6 juni kl 23.59!

LYCKA TILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar