lördag 29 juni 2019

Läs-a-lot sommar 2019: TBR


Jag hoppar på Nellons Läs-alot den här sommaren också. Reglerna för Läs-a-loten är

* Läs-a-loten pågår mellan den 5-11 juli. Du plockar själv ihop din TBR. 
* Enda regeln är att det måste vara på temat SOMMAR. Hur du väljer att tolka temat är helt upp till dig. Tycker DU att gröna omslag är somriga, kör på det. Har boken med ordet summer eller sommar i titeln, kör på det. Är deckare sommar för dig, läs en deckare. Ja du hör, gör din egna fria tolkning! Var påhittig! Allt räknas! 

----------------

Här kommer alltså min TBR. Jag kommer säkert inte att hinna läsa alla de här böckerna men tyckte det skulle vara bra att ta en rejäl hög och så får i se hur mycket jag hinner läsa.
Temat är sommar och sommarläsning för mig är lättläst och lättsamt, gärna feelgood/romance blandat med spänning/deckare. Så det blir lite blandat i min hög


Sommaren hon aldrig glömde av Nikola Scott
Frostnatt av Philip Birk
Verkanseld av Louise Boije af Gennäs
Blott en begravning av Ewa Klingberg
Nu stormar det i dalens famn av Ewa Klingberg
Ett frågetecken är ett halvt hjärta av Sofia Lundberg
En stjärna som faller av Elisabeth Andersson

Jag kommer att uppdatera dagligen om hur läsningen går och resultatet dag för dag och totalresultatet så småningom kommer att finnas under fliken Utmaningar











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar