måndag 10 juni 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 23

Vecka 23 var inte precis en höjdarvecka när det gäller läsning och recensionsskrivande. Det var en typisk Pirjovecka , dvs en vecka som vi från början inte hade planerat så mycket för men då det sen ändå visade sig bli fullt upp med allt annat än läsning. Vi var in till Stockholm en sväng och det tog ju en hel dag och så på söndagen var vi på gårdsauktion och det tog också hela dagen. Det var också ett par dagar då det var så varmt att jag helt enkelt inte orkade med nånting utan däckade i soffan under de varmaste timmarna mitt på dagen.


Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 23 var

Jag läste ut 2 böcker

Nådastolen av Elizabeth Winthrop
Flickorna som sprang av Simon Häggström

Jag publicerade 2 recensioner

En ensam färd - Göran Redin
Dorei - Karolina Bjällerstedt Mickos

Det fanns 3 bokpaket i brevlådan

Sommaren hon aldrig glömde av Nikola Scott
Verkanseld av Louise Boije af Gennäs
Ett frågetecken är ett halvt hjärta av Sofia Lundberg

Jag köpte 0 böcker

Egentligen är jag ändå rätt så nöjd med att jag ens hann med det här med tanke på hur mycket annat jag höll på med under vecka. Det hade ju faktiskt kunnat vara värre.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar